sobota, 25 lutego 2012

gazetnik shabby chic

Ja znowu szybciutko.
U nas wiosna na całego, tylko strrrrrrasznie wieje.Podwórko wygląda fatalnie.Jest tyle pracy.Kretowiska,których nienawidzę.I czeka mnie grabienie calej posesji.Ale przy takim wietrze jest to niewykonalne.
Poza tym zaplanowaliśmy tyle zmian i remoncików,że doby będą dla mnie za krótkie jeszcze bardziej niż teraz :)
Wczoraj na ostatnią chwilę wysłałam paczuszki wymiankowe a nawet spóźniłam się.Ale wolałam się spóźnić niż być złą na samą siebie,że czegoś nie dołożyłam.Mam nadzieję,że wymiankowe dziewczyny mi wybaczą.Moje postanowienie nierobienia rzeczy na ostatnią chwilę niestety mi się nie udaje.
Ale teraz z innej bajki.
Mam kilka mebelków,które powinny już szukać nowych właścicieli.
Zaczynam więc teraz.Przedstawiam gazetnik Shabby Chic.Postarzany,przecierany.Malowany najwyższej jakości farbą Tikurilla.Myślę,że może pełnić też inną funkcję.Gotowy do wzięcia od zaraz :))))))))
glas.art@vp.pl







2 komentarze:

  1. przyjedx do mnie to dopiero zobaczysz kretowiska... okropność...
    bardzo ładny gazetnik

    OdpowiedzUsuń
  2. Gazetnik bb fajny.
    Zapraszam po odbiór wygranej w candy :) Czekam do środy, potem przeprowadzę powtórne losowanko. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń