czwartek, 30 sierpnia 2012

Taboret Shabby Chic po renowacji




Taboret ,który kiedyś był bardzo ciemny,ale niestety nie zrobiłam mu zdjęcia.Znalazlam tylko coś podobnego w internecie i wklejam zdjęcie poniżej,aby było jakiekolwiek wyobrażenie.



Wygląda zupełnie jak mój taboret przed renowacją.Tylko mój jest na wyższych nogach.;)

Poprosiłam mojego K o pomalowanie a znajomy tapicer zajął się obiciem.Materiał wzięłam z poduchy z mojej starej sofki,która też musi zostać poddana renowacji.A poduchy po prostu rozwaliły się na zamkach i będą obszywane na nowo.
A oto najnowsze cudeńko.:)))))







4 komentarze:

  1. mmm to się nazywa cudo! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo ładnie i właśnie taki efekt renowacji starszych mebli ja lubię. Osobiście każdemu polecam doskonałą hurtownię tapicerską https://hurtownia-akces.pl/ gdzie można znaleźć bardzo dużo niezbędnych materiałów.

    OdpowiedzUsuń