wtorek, 17 kwietnia 2012

chomąto + winogrono Tiffany :)

Witraże montowane w chomąta robiła moja znajoma witrażystka.Więc pomysł podpatrzony.Ale to co w środku moje ;) Mój projekt.I to jest najważniejsze.
Nie mówię,że końskie chomąto i winogrono mają wiele wspólnego ;) Na pewno inny motyw np. koński czy wiejski byłby bardziej klimatyczny.
Ale pomysł świetny i chomąta można wykorzystać jako ramę do lustra czy witrażu.
Jedno chomąto-lustro zrobiłam w stylu shabby chic.Bielutkie.Do czasu.Mój K oblał je czerwonym winem.A było już prawie skończone.ehhh
Ja dostałam takie oto zamówienie od klientki : winogrono w ramie z chomąta.Witraż z przeznaczeniem do kuchni.
Powieszony na ścianie to bardzo oryginalna ozdoba.
I świetnie się wkomponował ,bo dom klientki jest pełen tajemniczych antycznych przedmiotów i starych mebli.
Właśnie przyszedł mi do głowy pomysł,że można by było zrobić z niego unikatowy kinkiet.Z tyłu zamocować tylko miejsce na żarówkę i jakiś odstęp od ściany wyznaczyć drewnianą listwą.Jak to się łatwo mówi ;)


2 komentarze:

  1. O rany, powaliłaś mnie tym chomątem !!! rewelacja lustro już widziałam ale witraż pierwszy raz :)) Chętnie bym pooglądała to królestwo Twojej klientki z pewnością musi wyglądać cudownie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowie ;) moj tata fan witrazy bylby pod wrazeniem

    OdpowiedzUsuń